Místo a investor: Milevský klášter
Studie: 2014
Není malých úloh.
Prodej lístků, obchod různorodého zboží, informace a drobné občerstvení včetně příležitostného posezení. To vše na ploše 5,9 x 4,7m s působivou nízko osazenou klenbou. Důležitý, byť drobný kousek rozsáhlého areálu Národní kulturní památky Milevského kláštera.
Koncept interiéru se drží zásady, že nová stopa bude v celkovém působení zřetelná, jakoby vložená do historické struktury kláštera. Koncept je možné v budoucnu aplikovat na další prostory. Klášter se chová jako důstojný hostitel a nově navržené nábytky jako vážení hosté, kteří neruší. Důležitou paralelou návrhu se stala historie samotného kláštera, která přímo ovlivňovala podobu dvou navržených nábytků: prodejního pultu a výstavní skříně.